Regulamin
Ogólne warunki sprzedaży systemów "Master Key"
1. Zamówie nia na zabezpieczenie mechaniczne w systemie „Master key” realizowane są przez
Zakład Usługowo Handlowy Józef Brdak
2. Termin realizacji zamówienia wynosi w zależności od ilości wkładek bębenkowych, wkładek bębenkowych górnych, kłódek, zamków meblowych oraz odległości wykonywanej usługi od 3 do 5 dni. W wyjątkowych przypadkach z winy kooperantów termin ten może ulec wydłużeniu (trudności zaopatrzeniowe).
W powyższej sytuacji informujemy Klienta o niedogodności oraz ustalamy nowy termin realizacji, nadmieniamy, że przypadki takie występują sporadycznie.
3. Cena montażu zabezpieczenia wliczona jest w cenę zamawianego systemu, nie obejmuje natomiast naprawy istniejących zamków wpuszczanych i nawierzchniowych, napraw stolarskich skrzydeł i ościeżnic drzwiowych, ustawiania i regulacji drzwi.
Wyżej wymienione usterki po wcześniejszym poinformowaniu nas możemy wykonać za dodatkową dopłatą.
4 .Klient w momencie składania zamówienia w punkcie sprzedaży wpłaca zaliczkę w wysokości 20% szacunkowej wartości zamówienia.
5. Klient ma prawo zrezygnować z realizacji zamówienia następnego dnia otrzymując wówczas pełen zwrot wpłaconej zaliczki. Po tym terminie, jeśli Klient rezygnuje z realizacji zamówienia, zaliczka nie podlega zwrotowi.
6. Obowiązuje cena z dnia podpisania umowy.
7. Klient zobowiązuje się zapłacić za zamówioną usługę najpóźniej w chwili założenia, sprawdzenia i odbioru kluczy systemu „Master key”.
8. Do chwili zapłaty, zamontowane zabezpieczenie jest własnością sprzedawcy.
9. Wszelkie reklamacje przyjmowane są w punkcie usługowym mieszczącym się w:
Tczewie ul. Żwirki 4, hala 3, box 2, tel./fax 0587771445,
lub w siedzibie firmy tj.
ZUH J. Brdak Starogard Gdański, ul. Dr Schwabe 5, tel. 0585629520, mail: ccz@aol.pl .
2. Termin realizacji zamówienia wynosi w zależności od ilości wkładek bębenkowych, wkładek bębenkowych górnych, kłódek, zamków meblowych oraz odległości wykonywanej usługi od 3 do 5 dni. W wyjątkowych przypadkach z winy kooperantów termin ten może ulec wydłużeniu (trudności zaopatrzeniowe).
W powyższej sytuacji informujemy Klienta o niedogodności oraz ustalamy nowy termin realizacji, nadmieniamy, że przypadki takie występują sporadycznie.
3. Cena montażu zabezpieczenia wliczona jest w cenę zamawianego systemu, nie obejmuje natomiast naprawy istniejących zamków wpuszczanych i nawierzchniowych, napraw stolarskich skrzydeł i ościeżnic drzwiowych, ustawiania i regulacji drzwi.
Wyżej wymienione usterki po wcześniejszym poinformowaniu nas możemy wykonać za dodatkową dopłatą.
4 .Klient w momencie składania zamówienia w punkcie sprzedaży wpłaca zaliczkę w wysokości 20% szacunkowej wartości zamówienia.
5. Klient ma prawo zrezygnować z realizacji zamówienia następnego dnia otrzymując wówczas pełen zwrot wpłaconej zaliczki. Po tym terminie, jeśli Klient rezygnuje z realizacji zamówienia, zaliczka nie podlega zwrotowi.
6. Obowiązuje cena z dnia podpisania umowy.
7. Klient zobowiązuje się zapłacić za zamówioną usługę najpóźniej w chwili założenia, sprawdzenia i odbioru kluczy systemu „Master key”.
8. Do chwili zapłaty, zamontowane zabezpieczenie jest własnością sprzedawcy.
9. Wszelkie reklamacje przyjmowane są w punkcie usługowym mieszczącym się w:
Tczewie ul. Żwirki 4, hala 3, box 2, tel./fax 0587771445,
lub w siedzibie firmy tj.
ZUH J. Brdak Starogard Gdański, ul. Dr Schwabe 5, tel. 0585629520, mail: ccz@aol.pl .